Árureklamációs formanyomtatvány

(csak akkor töltse ki és küldje el ezt a formanyomtatványt, ha reklamálni szeretné az árut)

A küldemény fizikai sérülése esetén a sérülést be kell jelenteni az átvételtől számított 24 órán belül a GLS szállítónak, és felvenni a kárral kapcsolatos jegyzőkönyvet, amelyet majd a jelen formanyomtatványhoz csatol.

Ezennel bejelentem, hogy a Hana Szabová, Lermontovova 911/3 81105 Bratislava, cégjegyzékszám: 50195000, adószám: 1121316911, közösségi adószám: SK1121316911 (a továbbiakban mint „eladónál“) vásárolt árut reklamálom.

A fogyasztónak jogában áll, hogy az elintézett reklamációt megkapja a reklamációval érintett áru kézbesítésétől számított 30 napon belül.

A rendelés, vagy a számla száma:
Rendelés (számla kiállításának) dátuma:
A sérült áru leírása:

A vevő adatai:
Név:
Szállítási cím:
Telefonos elérhetőség
(csak amennyiben a rendelésben szereplő kézbesítési adatoktól eltérő)

Dátum:
A brimo@brimo.hu e-mail címre elküldeni a sérült rész fényképes dokumentációval együtt,
vagy a Hana Szabová, Veľký Lapáš 8460, Veľký Lapáš 95104 Szlovák Köztársaság postai címre.